Dagen innan tenta - blogg

Det är alltså fredagkväll och jag har suttit och pluggat så att huvudet håller på å sprängas. Kaffe har druckits i mängder men jag känner mig ändå trött. Jag har alltså pluggat till döds idag och en del varje dag denna vecka, ändå känns det inte som att det räcker. How fucked up is that?! Förresten är det den tråkigaste tentan nånsin typ, det är engelsk fonetik och muntlig framställning som ska tenteras. huuh... Jaja, imorgon får jag skriva av mig iaf så får vi se hur långt det räcker.


Efter tentan får jag vara lite ledig igen och ha lite kul, ska bli skönt. Det är träning och avskedsmiddag för Basse som försvinner till London för studier. Det är dessutom ett tidigt Milano-derby på kvällen som blir väldigt spännande. Middagen får dock inte bli alltför blöt eftersom jag, Ryding och Andreas åker för att möta upp Calle i Stockholm på söndag morgon. Dessutom står det en ny soffa i min lägenhet när jag kommer hem från Stockholm:)

Det har varit ganska dålig aktivitet här på bloggen på den senaste tiden, så jag tänkte att då slänger jag upp ett mastodontinlägg med all möjlig skit eftersom jag ska iväg en sväng.

Här kommer några snygga väskor inför skolstarten, själv har jag en jag redan är nöjd med men kanske någon(av er få som läser) som är sugen på en ny? Jag själv har den svarta till höger sen början av förra läsåret och den funkar utmärkt, märket är Sandqvist för övrigt.



Jag måste köpa en ny cykel med, för mina blir ju stulna hela tiden. Tjuvaktiga jävla Halmstadbor! Därför tänkte jag att denna modellen skulle passa. Den lär iaf inte bli stulen, eftersom det endast är cykelns sanna ägare som kan använda den(nu lät jag som någon ur Sagan om ringen eller något). Den är nämligen försedd med fingeravtryckslås. Säker nästintill gratis också.



Musiktips var det någon som bad om också.



Än är inte inlägget riktigt klart. Jag har en fredagsflipp, jag vet. Det är så att jag har gått och blivit kär. Jag har träffat en toppentjej. Jag har någon annans tandborste, schampoo och sånt här. Det känns bra att det är hennes stuff. Hon är i Stockholm nu och jag möter upp henne på söndag där uppe:)


Till sist vill jag också passa på att välkomna Wesley Sneijder till FC Internazionale


Haha Jocke försök slå det inlägget:)

/ O. Semb

Kommentarer
Postat av: Jocke

Vill också ha en skinn väska! grattis till vinsten igår och nyfunna kärleken :) hoppas tentan går bra

2009-08-30 @ 19:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0