Fredag 14/8-09

Tog lite tid innan jag fick tummen ur röven och satte igång med detta. Tycker det är en riktigt bra och rolig ide korre :)
Igår var det fredag och efter en ovanligt lång vecka kändes det som en behövlig helg.


Det var pakistans nationaldag igår och det firade dem med att anordna en liten festival med olika stånd med mat och prylar. Även en scen där några artister uppträdde. Var där med min nyfunna vän Morgan, Emelie och hennes vänner.

 

• Något man friterade.. vet inte vad              • Ost, socker och cocos var några ingredienser






















• Det härliga sällskapet! Challe, Emelie, Valle, Mogge och Albu

I och med den långa veckan med mycket slit ute i Drammen där jag är förtillfället och knackar dörrar och försöker sälja in lite digital tv, bredband och fasttelefoni så var jag ganska trött liksom de andra så vi gick hem till min och Emelies lägenhet för att kolla på Hangover. Lätt den bästa komedin sedan How High :)
Det var en riktigt skön fredag helt enkelt.


Stay black

JJE ♦


Kommentarer
Postat av: Em

Stay black! Äntligen får du användning av din favorit-hejdå-fras. Denna bloggen gör redan succé :)

2009-08-16 @ 23:06:13
Postat av: Jocke

haha ja och det känns så jävla bra! :)

2009-08-17 @ 22:30:43
Postat av: OS

vafan e det för jävla mat?

2009-08-22 @ 11:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0