några av de senaste inköpen


Har faktiskt varit och shoppat en del på den sista tiden, t.ex. i Göteborg när Ralle och Lotten hade inflyttningsfest. Kommer nog några bilder därifrån så småningom också, men måste först smälta att alla 9 killar som var med (inkl. jag)  tillät att tjejerna sminkade oss innan vi gick ut på stan... 

Här är i alla fall lite av de senaste prylarna jag införskaffat mig. Mer kommer :)









              























Väska - Resteröds (födelsedags present)
Jeans - Zara
T-Shirt - MTWTFSS
Weekend bag - H&M
Scarfs - Zara



Stay black


JJE ♦


Kommentarer
Postat av: Em

Jag måste säga att dina photoshop egenskaper är överväldigande! Jag är mer än imponerad. Men så har den bästa lärt dig också.. ;)

2009-08-31 @ 11:43:48
Postat av: Oscar

fan vad skillad du e ja:) fint.

2009-09-02 @ 18:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0