när min älskling går till jobbet..

.. så brukar jag sätta mig i fönstret mot gatan för att se henne försvinna runt hörnet. Innan hon försvinner brukar vi skrika AJ LAAAVE JOO! några gånger till varandra även om det är flera människor runt omkring :)




Här ar världens bästa tjej påväg till hennes jobb


Det bästa starten på morgonen är att vakna och ha henne vid min sida, snooza några gåner och bara MULFA, ett ord som Emelie och hennes bror Louis har kommit på och som fungerar perfekt när man är sådär mysig och bara vill ligga kvar i sängen och bara kramas resten utav dagen. Helt underbart är det. 

Nu när du har skaffat flickvän tycker jag att du ska börja använda det ordet Oscar. Du kommer att märka vilken bestydelse det har :)

Dags för mig att diska och göra mig iordning för jobb.


Stay black

JJE ♦


Kommentarer
Postat av: din sej

Haha, du är underbar :)

2009-08-31 @ 11:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0