Underbar start på fredagskvällen


         Anledningen till att kvällen började 
         som bra är för att man har ett jobb
         som man kan gå hem från efter
         några timmar :D Sen även pizza, öl,
         film och Ricki (se bild)

                   


          Pizzan ser fan äcklig ut på bilden
          ser jag nu, men den var sjuk god 
          för att vara köpt för 25.-. 
  



Sjukt rolig bild på Ricki. Det var bland de fösrta bilderna jag såg på Ricki. Ändå blev jag vänn med honom :) Dags för att göra sig iordning för utgång. Kanske slänger upp hur jag kommer se ut ikväll senare.

Måste även skriva att jag inte trodde att Inter skulle åka ut, men man kan ju alltid hoppas! ;)

Stay up
           
JJE ♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0