sorry korre :)


Nu fick jag en spark i röven av Oscar och så lätt fick man tillbaka lite inspiration för att orka :)

En liten update om livet:
- 40 dagar kvar till hemflytt från Oslo, sjukt underbart
- En vecka kvar tills att jag levererar in min uppsägning
- Nästa fredag är det dags för den fetaste lönen hittills
- Har hemlängtan
- Saknar min bror, faktiskt :p (befinner sig i Costa Rica)
- Dags att göra sig av med lägenheten
- Kommit in i en vinterdvala, sjukt trött hela tiden.
- Snart ska jag och Emelie boka resa till Usa osv.
- Kärare än någonsin

Så en liten update om vad händer hos mig.

Och så har Milan vänt sin tråkiga inledning av säsongen, senast 2-1 mot Lazio. Verkar som att Ronnie börjar komma igång nu.

Nu är det kos med sjejen som gäller, sorry för svackan oscar, men som både du och jag sagt det händer ju alla även i AA :D

Stay up

JJE ♦


Kommentarer
Postat av: NATALIE

sooft liv!!

:)

2009-11-10 @ 20:18:21
URL: http://tjusig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0