Manlig kärlek?


Jag skulle räkna mig själv som en ganska tolerant människa nu för tiden. Vi håller just nu på att läsa Dream boy av Jim Grisley i skolan. Den handlar kort och gott om ung male on male action(usch...det där gillade inte ens jag att skriva). Den är dock skriven på ett sätt som gör att glömmer man bara bort att det är två unga män/pojkar som är kärvänliga så är den riktigt vacker på sina håll. Den kan ju iofs vara vacker ändå. Men man är knappast van att läsa om detta såpass detaljerat så.... Men det ironiska i det hela är att jag bara idag out of the blue fått en manlig beundrare, som har hört av sig. Alltid smickrande hade jag tyckt i vanliga fall, om än en aning olustigt. Homofob är något av det sista jag skulle vilja kalla mig själv. But a heterosexual man can only take so much, right?!


O.Semb


Kommentarer
Postat av: Klasskompis

Oscar för i helvete! "male to male action". Efter det uttalandet förtjänar du nästan en stalker av manligt kön.



Skämtar bara, skrattade faktiskt när jag läste det. Du förtjänar inte en manlig stalker, snarare tio kvinnliga. Keep it up!

2009-10-03 @ 08:59:41
URL: http://daneandrew.blogspot.com
Postat av: jje

hahah tycker att du skulle behöva lite manlig kärlek, testa något nytt liksom ;D

2009-10-03 @ 13:33:47
Postat av: Oscar

hmm jaa.. det här med bitches n hoes har ju inte funkat för mig än så länge haha.

2009-10-03 @ 13:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0