Teddy Tedholm


Har sedan en tid tillbaka började jag följa So You Think You Can Dance som gick på en norsk kanal. Spelade in varje avsnitt och satt helt såld varje gång jag såg på det. Det var säsong 5 då, nu är det säsong 6 som gäller. Har  både skrattat och gråtit för tygligen är dans och musik en kombination för mig som får mig att bli berörd. Givetvis måste det ju vara någon bra dansare för att jag ska börja gråta och när jag skrattar är de oftast lite sämre :)

Här är en dansare som jag fastnade för i säsong 6. Han kombinerar dansen och musiken så jävla bra. Kanske inte ser så avancerat ut, men att sätta ihop en korografi så unik är nog inte helt lätt.




Det är några saker jag önskar att jag var bra på, dansa är en utav dem. På riktigt alltså :)


Stay up

JJE ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0