090925, lunch outfit


Idag har det varit en bra dag, som började med ett gym pass med en personlig tränare. Styrka för hela kroppen, kan behövas :) Han körde slut på mig redan första övningen då det var benpress. Han skulle testa min maxkapacitet vilket visade sig vara 200 kg. Fy fan va jobbigt det var. Inte tränat ben sen jag blev skadad för två år sen. Reste mig upp och blev helt plötsligt väldigt svinfärdig. Var tvungen att sätta mig ner för att återhämta mig, men det hjälpte fan inte. Till slut gav han mig en banan och vi kunde senare fortsätta :) Åkte senare till Oslo City där Emelie är butikschef på Bianco. Jag hade lagat lite hamburgare som vi åt i trapphuset. Skit mysigt!



T-shirt - MTWTFSS
Jeans - Nudie
Skor - Zara


Åkte sen till jobbet för att ringa lite kunder. Det slutade med att jag satt på Hamsterpaj och varade ytterligare ett spel :) Ingen bra säljmånad på grund av brist på adresser att gå på, därav skiter man i att ens försöka.

Nu är det mat, kyckling, pommes och béatnaise sås som min kära SEJ har lagat :)

Stay up

JJE ♦


Kommentarer
Postat av: Oscar

Dope outfit my man. sköna skor. du får komma igen lite me träningen nu. jag kan inte va ensam biff här på bloggen:D

2009-09-26 @ 00:07:08
Postat av: JJE

hahahah det var roligt! :D

2009-09-26 @ 12:45:22
Postat av: em

läcker ;D

2009-09-30 @ 21:47:28
URL: http://kickem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0