Berg- och dalbanan närmar sig sitt slut.

Det var för jäkla jobbigt och tråkigt, but it had to be done. Jag är numera singel igen. Vet hur löjligt det måste verka när man va så inne på att detta kunde vara början på något bra. Men men, ibland vill och tror man mer än vad som egentligen finns där. Antar att det här va ett sånt tillfälle. Men utan att testa lär man sig ingenting och man utvecklas inte, så det är ju iaf nåt. Men eftersom detta är gjort är ångesten och del känslomässiga berg- och dalbanan näst intill färdigåkt för den här gången, och det känns ju faktiskt ganska bra.

Men i ett så här allvarligt och jäkligt inlägg tänkte jag även lägga in en festbild, mest för att redogöra för lördagkvällens outfit då jag som bekant var på inflyttningsfest. På bilden sitter jag och har det trevligt ihop med Sandra, en klasskompis. Jag bär en enkel outfit i form av ett par jeans/chinos från Acne, en blå tröja ifrån H&M och en skjorta från Zara.

Ser förövrigt rejält överförfriskad ut på bilden, vilket verkligen inte alls var fallet vill jag påpeka.

O. Semb




Kommentarer
Postat av: JJE

haah redhead! ta det lugnt med alkoholen. starkt av dig korre

2009-09-15 @ 18:11:59
Postat av: Anonym

det var bra gjort babe

2009-09-16 @ 14:19:34
URL: http://kickem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0