Ett stycke detvaretttagsen-inlägg.

Idag har jag jobbat, men fick rapporterat om Inters match mot Parma där man knep en seger med 2-0 genom mål av vår nya målfirma Milito och Eto'o. Bra jobbat, ska bli spännande å se Inter - Barca på onsdag:)

Igår var jag på inflyttningsfest, mycket trevligt var detta. Det enda som sabbade helgen lite var att jag har åkt en känslomässig berg- och dalbana de senaste dagarna, mer om detta lär komma. Men trevligt var det iaf igår hos Anja och Sandra. Thx girls.

Den huvudsakliga anledningen till detta inlägget var dock höst/vinterkängor. Här kommer några fina som är grymt billiga dessutom. Vad säger du Jocke?



O. Semb

Kommentarer
Postat av: JJE

de bruna näst längst till vänster... eller det gråa till höger, vafan haha kan inte bestämma mig :p

2009-09-14 @ 12:50:26
Postat av: JJE

Skriv gärna med hemsidan där du hittar din kläder osv. :)

2009-09-14 @ 21:11:04
Postat av: Oscar

allt var från asos faktiskt om du undrar. men ska tänka på't

2009-09-15 @ 17:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0