flugor

 








Jag har aldrig riktigt varit ett fan av slipsar, de hänger bara och dinglar och är ivägen, enligt mig. Därför provade jag på att köra lite med en fluga som jag köpte på MQ. Tyckte det var både skit snyggt och praktiskt, i och med att jag inte ville ha något som hänger och dinglar framför mig. Så jag gick och köpte lite fler flugor, vilket ledde till att det blev som en liten samling.

Här är min samling än så länge, kommer fler det kan jag lova :)

Det är alla möjliga märken, allt från Eton till MQ till Bruuns Bazaar




Eton flugan på.






 

 

Stay black

JJE ♦


Kommentarer
Postat av: Knut

Hej,



slipshållare/slipsnål kan vara någonting att tänka på.



//k

2009-09-03 @ 14:00:14
URL: http://tole-lege.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0