gårdagens outfit








Igår var det filmkväll hemma Emelies och mina vänner Rikard och Tobias. Vi såg på 8 mile och Shrek. Var längesen jag tittade på 8 mile, så kom inte riktigt ihåg vad jag tyckte om den... Den var skitbra! :) Jag älskar filmer där karaktären har en lite utveckling, som Eminem i denna filmen, från att han inte vågar att rapa framför publiken till att han äger alla! haha. Efter filmen kände jag mig lite ganster, därav posen :p



             



                ♦ Jacka - These glory days
                ♦ Väska - Resteröds
                ♦ Jeans - Cheap monday
                ♦ Skor - Asos
                ♦ Glasögon - Tiger
                ♦ T-shirt - These glory days







Stay up

JJE ♦


Kommentarer
Postat av: Anonym

läcker tjejjacka, hehe nje skojjar du passar grymt i lila :)

2009-09-12 @ 16:58:21
URL: http://kickem.blogg.se/
Postat av: JJE

tack tjejen :)

2009-09-13 @ 13:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0