Ny jacka och besök av familj


Förra helgen var mina föräldrar och min bror på besök hos mig och Emelie. De hade köpt med sig mycket mat, öl, vin och sprit. Det som behövs för att överleva i Oslo :). Det var en helt sjukt mysig helg vi hade och jag fick mycket hemlängtan när de åkte hem på söndagen. Då är det bra att ha en underbar flickvän som tar hand om en och bjuder en på bio (Inglorious Bastards). Love her!



Emelie, Henke, mamma och pappa (a.k.a. maffia länne) på TGI fridays




Jacka - These glory days

Jackan är köpt på den enda bra kill affären i Oslo, Volt. Min bror fastande för denna jackan också och köpte därför en likadan.

Stay black

JJE ♦


Kommentarer
Postat av: Oscar

Länne fan va fint. härligt med familjen på besök. lila e en grann färg. köpte en skjorta som va lite lila nu i sthlm ju. bra skit. brorsan ser rätt glassig ut också me brillorna:)

2009-09-06 @ 18:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0