Tillbaka från Stockholm - alltid trefvligt

 
F-12, här spelade Axwell på söndagskvällen. Bra drag den lilla stund jag var där inne. Innan the shit hit the fan. Olagligt mycket folk där inne. Fick iaf "steka" lite till Leave the world behind. Exakt vad som menas med att the shit hit the fan går jag inte in på här.

Förutom denna "höjdpunkten" så va det också en del shopping uppe i Stockholm som sig bör. Bilderna jag lägger upp här nedan är bara på det lite mer speciella jag köpte. Jag köpte nämligen en vanlig basic marinblå pullover från H&M, inte så jävla sexigt å lägga upp här. Sen hittade jag två skjortor på Zara, en lila/vitrutig och en blå/vitrutig. Förutom det så hittade jag en skönt tunn mysse från The local firm, en sköngrön tischa från Ljung, ett par vita sneakers från Jim Rickey, två par jeans, ett par från Acne och ett par från H&M. Det jag gillar med Acnebrallsen är att de har pressveck, lite annorlunda sådär. Och till sist kanske det jag är mest nöjd med. På vägen hem åkte vi förbi Herr Judits butik på Hornsgatan. Där jag sedan tidigare hade kommit överens om att lämna in ett par av mina chinos som jag tröttnat på och dessutom hittade jag en ny höst/tidig vinter jacka från Barbour för ett grymt nice pris. Bilderna jag lägger upp är tagna från nätet. Har inte orkar plåta mina grejer än, eller om jag ens gör det över huvud taget.


Det tråkiga med denna förlängda helg var att jag inte hann träffa Julia där uppe. Men vi har ju hur mycket tid som helst tillsammans nu:) Var grymt trött när jag kom hem men fick ändå ihop alla 6 paket till en soffa runt midnatt, med lite hjälp av Jullan ska tilläggas. Så, såhär ser den ut iaf:)

Till sist vill jag tacka Jocke för de fina inläggen, gillar flugsamlingen och att du och Emelie trivs så bra ihop. Men jag måste bara få säga något om derbyt. Inter är ännu mer grande utan Zzzzlatan. Nu ska både Juve och Barca få se det också. 4-0 säger jag bara, det är sjukt att åstadkomma det med 5 nya ansikten i startelvan!

Ps. Måste också tacka mina kära vänner, Ryding, Calle och Andreas för några fina dagar.

/ O. Semb

Kommentarer
Postat av: JJE

Så nu ska du ut o jaga med den nya jackan? haha skämt. Nice gear man

2009-09-03 @ 13:20:48
Postat av: Oscar

japp ska ut å jaga ass:) var e din "skejtarjacka"?

2009-09-04 @ 10:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0