Uppdatering

Har inga snajsiga bilder eller spännande nyheter och komma med. Men eftersom du varit så duktig Jocke och lagt upp både det ena och det andra så tänkte jag att nånting måste jag slänga upp.

Under helgen som precis varit så var jag uppe i Göteborg och hälsade på familj. Jag var på Liseberg med lillsyrran, ute och inspekterade husbygget vid Marstrand, gjorde lite budget/studentshopping på stan och sen åkte jag hem på igår(söndag). Jag kände att jag verkligen behövde en helg iväg från H-town. Det var grymt skönt å slippa vara vuxen å få all mat lagad osv.

Satt på biblan här hemma förra veckan och pluggade och gjorde en rolig iaktagelse som jag ibland gör. Medan jag satt och funderade över vad jag precis försökt pränta in så gick det förbi en man med jackan slängd över axeln med fingrarna som en krok för jackan att hänga på. Det var en man av medelålders slag. Hela hans stil gav mig känslan av att det endast är den här typen av man som bär jackan över axeln sådär. Vad vet jag...en rolig iaktagelse tycker jag iaf... eller så var plugget bara sjukt tråkigt.

OBS BILDEN ÄR ETT "MONTAGE"

O. Semb

Kommentarer
Postat av: JJE

Mysig kille :) good to have you back!

2009-09-29 @ 16:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0