Uppdatering: Drömlista


Som jag skrev i inlägget som handlade om min drömlista så kommer jag att under tiden att uppdatera min lista med saker som jag kan bocka av och även nya drömmar som jag vill tillägga. Idag är det två nya drömmar.

Mina drömmar:

Lära mig spela gitarr
Bli ninja (en sån i Batman returns)
Kunna sjunga
Kunna dansa (med koregrafer osv)
Kunna spela fotboll tills jag inte tycker det är roligt längre
Resa
Att flytta hem till Sverige
Plugga sjukgymnastik (även lite idrotts pedagogik)
Jobba som sjukgymnast
Se John Mayer live
Uppleva en NFL match live (Amerikansk fotboll)

Sitter just nu på bussen påväg hem till Halmstad för en långhelg. Bara 23 dagar kvar till hemflytt!

Säger även GRATTIS till den sötaste katten i stan, Emelie som fyller 20 idag! Älskar dig!


Stay up

JJE ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0